Pàgines

diumenge, 6 d’octubre del 2013

Editar un vídeo amb YouTube

Una activitat de la classe de GTIC va ser, amb un company, editar un vídeo fet per nosaltres i penjar-lo. La meva companya Maria Torralbo i jo vam decidir grabar-nos fent la història del dia a dia d'una noia. Des de que s'aixeca pel matí, passant per l'esmorzar i l'anada a classe fins que arriba a casa i es torna a trobar amb la seva mare. En aquest cas la Maria feia de nena, i jo feia de mare. 

Utilitzar l'editor del youtube és molt fàcil i té moltes opcions. Primerament hem de penjar el vídeo que volem editar, després tenim diverses opcions com retallar, afegir música, afegir un títol, afegir imatges, canviar el filtre, afegir transicions, etc. Després podem enganxar-hi més vídeos i anar canviant-ho al nostre gust. Si teniu problemes o no us queda gaire clar us adjunto un tutorial on ho explica molt bé.



I ara us adjunto el vídeo que vaig editar juntament amb la meva companya Maria Torralbo, espero que us agradi!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada